mercredi 31 décembre 2008

Améliorer les stats avant minuit...

Avec toutes ces maisons, je n'ai pas peint grand chose ce mois ci... et j'ai reçu plus d'une centaine de figurines entre les Perry, les Victrix et celles de Talisman : Conclusion, il faut essayer de faire du chiffre avant demain. Pour commencer, j'ai terminé les Victrix. On se revoit dans la soirée !

Heureusement que madame travaille et qu'on a pas de réveillon de prévu !

With all those houses, I've not painted very many miniatures this month... and I did receive more than a hundred additional miniatures from Victrix, Perry and the Talisman game. As a result, I have decided to paint as many as I can before tomorrow. To begin with, I've finished the Victrix... see you in the evening!

Hopefully, my wife is working tonight and we have no party scheduled! [Ed: 4.5 hours of News Year's party hell, is looming for me. :-( ]

2 commentaires:

  1. Lovely painting. Did you varnish or have you been a bad boy (again)?

    If you ever get bored with skirmish, I think they would look brilliant based in elements.

    Happy New Year

    Simon

    RépondreSupprimer
  2. belle peinture en effet; mais je ne sais pas si ton affirmation sur ta soiree va plaire a ta femme ^^

    Allez, je suis pret a te faire peter les stats

    RépondreSupprimer